قسمت هفتم پادکست

قسمت هفتم پادکست

قسمت هفتم پادکست انجمن هوای پاک کندو

شما می‌تونید این قسمت از پادکست رو در اینجا گوش بدید. این لینک شما رو به سایت castbox می‌بره که ما پادکست‌هامون رو اونجا آپلود می‌کنیم. خیلی خوشحال می‌شیم اگه ما رو اونجا دنبال کنید. فقط کافیه روی گزینه subscribe در این صفحه کلیک کنید. اگر هم دسترسی ندارید می‌تونید بخشی از متن قسمت هفتم پادکست رو در اینجا بخوانید.

در این قسمت ما به موضوعات داخلی انجمن مثل

آمادگی برای حضور در جشن اولین سالگرد تاسیس کندو در اول شهریور

پایان دوره اول فن بیان با تدریس بدیع اقدسی و لزوم شرکت در این کلاس ها

کلاسهای محیط زیست با تدریس علی بیتاژیان به نیمه راه خودش رسیده 

معرفی کتاب فصل تابستان، هبوط که رمانی محیط زیستی است، پرداخته شده است. از اول مهر هم بعد از چندین برنامه آزمایشی داخلی ، فاز اصلی این کمپین پیاده برو برگزار می شود. راه اندازی گروه درختان کندو و دعوت علاقمندان برای حضور در این گروه توضیحاتی داده شد.

در قسمت اخبار هم توضیحی درباره آلاینده ازن در شهرهای صنعتی و بزرگ در فصول گرم سال، افزایش ظرفیت نیروگاه های انرژی پاک در کشور، معرفی کتاب بررسی تجربیات جهانی شرکت‌های استارتاپ در حوزه مدیریت آلودگی هوا. که این کتاب بیان می کند که به کمک فعالیت شرکت های دانش بنیان می توان در مدیریت آلودگی هوا تحول ایجاد کرد. خبر محیط زیستی این که گرمای بی سابقه ای که در اثر تغییر اقلیم ایجاد شده در اروپا باعث آتش سوزی و مرگ شهروندان شده . تحقیقات جدید می گویند که آلودگی هوا تاثیر مستقیم و مخربی در افزایش فشار خون مردم دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *