سفر نامه دور ایران در سه ساعت | نگاهی به پارک ملی ایران کوچک

پارک ملی ایران کوچک

میخوام یک گزارش جذاب از برنامه مشترک کارگروه پیاده برو و زنبورک بهتون بدم .
ما روز پنج شنبه ۱۰شهریور ساعت ۸:۳۰ در مترو‌صادقیه قرار گذاشتیم همگی با مترو‌ تا کرج بریم. من و مامانم سه تا خط عوض کردیم تا به مترو‌ رسیدیم کمی سخت بود ولی خیلی خوشحال بودم که قراره با دوستام تو قطار باشم.
تو قطار خیلی خلوت بود تقربیا سالنی که ما بودیم فقط خودمون بودیم. قطار عالی بود خیلی از بچه ها اولین بار بود سوار شده بودند.

از مترو تا پارک با ون رفتیم قرارمون این بود که به محیط زیستمون آسیب نرسونیم. حتی بطری آب نبریم قمقمه داشته باشیم و‌ ظروف یکبار مصرف هم استفاده نکنیم. اونجا ایستگاه اتوبوس نداشت پس با ون رفتیم بجای تاکسی تا هوا رو‌ آلوده نکنیم. رسیدیم پارک ملی ایران کوچک خیلی خوشگل بود کلی زیستگاه و شهرهای مختلف را با هم دیدیم و تو هر شهر هم گشتیم و بازی کردیم و پیاده روی عالی داشتیم و در مضیف که محل پذیرایی مهمانان بود بازی کردیم خیلی خوشگل بود تو آب انبار عکسای خوشگل گرفتیم سقفش رنگی بود و چادرهای اقوام مختلف دیدیم هرکدام یه مدل بود.

نقش گردشگری آموزشی بر ارتقای مهارت‌ های اجتماعی و عاطفی کودکان

ساباط و ارگ بم، آتشکده یزد، سعد السلطنه قزوین، فین کاشان و قسمت خزری و کندوان و … خیلی خوب بودند. ژوان در قسمت ابیانه برای بچه ها توضیح داد بعدش هم رفتیم یه جایی که سالن روباز نمایش بود پانتومیم و کلی بازی کردیم و بستنی خوردیم و ناهار و باز با همون ون ها برگشتیم بسمت مترو تو قطار هم کلی بهمون خوش گذشت و بازی کردیم و رسیدیم تهران.
بنظرم یکی از بهترین برنامه های زنبورک و پیاده برو بود هم تفریح کردیم و هم حواسمون به محیط زیستمون بود.